تیشرت ورزشی

ویژگی های تیشرت ورزشی مخصوص بدنسازی

فهرست مطالب

ورزش در فصل گرما به علت تعریق می­تواند بسیار آزاردهنده باشد، اما نه تا زمانی که یک تیشرت بدنسازی خوب داشته باشید. تنوع طرح، رنگ و جنس تیشرت ورزشی بسیار زیاد است و این انتخاب را برای شما سخت خواهد کرد. اما برای آنکه تیشرت بدنسازی خنک داشته باشید بهتر است مدلی را تهیه کنید که دارای ویژگی­های زیر باشد:

1- نرم و راحت باشد. در عین حال جنس خوبی داشته و از مقاومت بالایی برخوردار باشد.

2- تی شرت بدنسازی باید عرق شما را جذب کند.

3- احساس راحتی برایتان به ارمغان آورد و بتوانید فعالیت­های مختلفی را انجام دهید.

4- سبک بوده و بار اضافی برایتان نباشد که تعادل­تان را از دست بدهید.

5-  رنگ­های روشن انتخاب کنید که گرما را جذب نکند.

راهنمای انتخاب تیشرت بدنسازی خوب

در زمان خرید تیشرت بدنسازی باید پارامترهای مختلفی را مورد بررسی قرار دهید تا بهترین تیشرت ورزشی را برای خودتان انتخاب کنید. از مهم ترین این پارامترها عبارتند از:

جنس پارچه را بشناسید

از پارچه­های مختلفی برای دوخت تیشرت بدنسازی استفاده می­شود که هر یک ویژگی­های به خصوصی دارند. اما از بین آن­ها بهترین پارچه پنبه یا کتان 100 درصد خالص است. چرا که امکان نفس کشیدن به پوست می­دهد. بسیار مقاوم می­باشد. همچنین به راحتی شسته می­شود. دیگر دغدغه تمیز ماندن آن را نخواهید داشت. در مقابل نباید به سراغ لباس های ورزشی از جنس پلی استر بروید چرا که بعد از شست و شو کمی آب می­روند و مقاومت بالایی هم ندارند.

فیت خودتان را بخرید

فرقی نمی­کند چه تیشرت شما کوچک باشد چه بزرگ در هر صورت راحت نخواهید بود و چه بسا موجب اذیت شما هم شود. قرار نیست چون همیشه سایز لارج برای تیشرت می­پوشید، برای تیشرت بدنسازی هم همین سایز را انتخاب نمایید. چرا که در ورزش، لباس شما باید فیت بدنتان بوده و هیچگونه گشادی نداشته باشد. پس این معیار مهم را متناسب با فرم بدنتان انتخاب کنید نه سایز همیشگی­تان. فیت هر لباسی روی برچسب آن نوشته می­شود.

 

دوخت لباس را چک کنید

شاید بی­اهمیت به نظر برسد، اما زمانی که تیشرت را بر تن کنید به این نکته مهم پی خواهید برد. دوخت­ها ضخیم باعث ایجاد التهاب پوستی می­شود. از طرفی هرچه دوخت ظریف­تر باشد، زیبایی آن هم بیشتر خواهد بود. دوخت قسمت­هایی از لباس همچون شانه، یقه، سر آستین از اهمیت بسیار برخودار است و باید در زمان خرید آن را چک کنید.

متناسب با سلیقه­تان بخرید

طرح­های متنوعی وجود دارد که انتخاب آن به نظر شخصی شما برمی­گردد. رنگ­های متنوع انتخاب کنید که با هرگونه شلوارک و لگ ورزشی ست شود. رنگی را انتخاب کنید که با پوست شما هارمونی جذابی ایجاد کند و احساس رضایت بیشتری در حین ورزش داشته باشید.

جمع بندی

خرید تیشرت بدنسازی یک ریسک به حساب می­آید، چرا که نمی­توانید آن را از نظر کیفیت و اندازه بررسی کنید. اما تیشرت بوفالو با تضمین کیفیت محصولات خود در کنار امکان برگشت کالا خیال شما را از خرید راحت می­کند و می­توانید یک خرید رضایت بخش را از بهترین برندهای بازار داشته باشید. 

نوشته های مشابه

2 دیدگاه در “ویژگی های تیشرت ورزشی مخصوص بدنسازی

    1. buffalo گفت:

      سلام در خدمتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *